Ingen ork

Har inte haft någon ork idag.
Mådde skitskumt på jobbet i natt. Kändes nästan som att jag skulle svimma, det bara snurrade i huvudet. Så jag gick hem ca 1 timme tidigare. Min maskin hade ändå havererat.
Åkte hem och sov hos J.S. Var skönt att krypa intill & kramas lite. Sen fick jag så jävla ont att jag inte kunde sova & inte kunde ligga stil. Mysko! Vet inte om det var i njuren eller nåt. Men nu är det borta iaf. Gött!
Har inet gjort ett skit idag. Gick inte upp förrän strax innan 16. Jag som tänkte att jag skulle fått gjort massor idag... Men, men....
Nu tänkte jag iaf få diskat lite och göra lite käk. Kolla posten med. Hoppas jag fått mitt visa-kort idag. Min magnetremsa hade ju gett sig. Man känner ju sig sådär smått handikappad när man inte kan ta ut pengar. I-landsproblem. Jag vet!
Fick mess av Hellbiker förut. Vi messade fram och tillbaka några gånger. Var kul att höra från honom. Tråkigt bara att han inte mår bra. Sa iaf till honom att han vet vart jag finns fall han vill prata. Så vi får väl se om han dyker upp på en kôpp här någon dag. Vore faktiskt trevligt att få tjöta lite skit med honom. Även om han ofta är väldigt negativ så har vi ändå skoj. En alldeles speciell jargong. 

Lite kvinnoförnedrande kanske, men ack så skoj! =D

Kommentarer
Postat av: Nanna

jag gillar din blogg! Krya på dig.

2009-04-29 @ 12:33:14
URL: http://nannahelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0